When I see you're face, theres not a thing that I would change

TJULULULULULUU. Skrev alltid så i sexan, åh sexan :( Nu vet alla att jag saknar sexan, men men. Idag skulle jag egentligen träffat en idag men det blev inställt för vi skulle träffa min hunds uppfödare. Som bor i Åkersberga. Careface.
Har tagit lite fina bilder på hundarna som kanske kommer upp senare, iaf så vann vi två pris där HAHA duktiga. IKväll blire film/tacosmys med la familia. PUSSAR!
Det jag köpte i Farsta:



Tror att allting sammanlagt gick på nåt mellan 1200 - 1300. Orkar inte ens räkna efter
Var SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR nära att köpa en Escada parfym också men nää mamma gick inte med på det -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0