Med det här inlägget säger jag GODNATT

har du pussat nummer 2?
anna blomberg, nej det tror jag inte
vad har du för relation med nummer 20 ? 
mamma, en väldigt bra iaf
när ska du träffa nummer 30 ? 
syster ulrika, inte på ett tag
är nummer 18 söt ?
storebror john, haha klart han liknar ju mig (a)
Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
fanny, trevlig söt tjej eller fan vet jag, första gången vi träffades var i sexan så kmr inte ihåg riktigt ;)
gillar du nummer 14 ? 
mitt hemnummer , ja däklart!
har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
anna lindén, ja idag
när ska du träffa nummer 25 nästa gång ? 
någon random, aldrig
är du nära vän med nummer 23
niki, nje eller typ, vän :)
har du gått på bio med nummer 4 ?
anna attehed, nej men vill (:
har du hånglat med 36?
edvina , hahaha nej
vad pratar du och nummer 5 oftast om ? 
bror john engelsktnummer - allt möjligt, sånt som syskon snackar om
skulle du kunna ge nummer 10 en kram ?
elin b, jajamen
vad har du och nummer 24 för relation ?
nils, barndomsvänner
brukar du och nummer 20 träffas ofta ?
elin lindgren, tyvärr inte längre :/
är nummer 10 din bästis ?
elin b igen(?) - nope
har du kramat nummer 17 ?
jenny larsson , många gånger
skulle du kunna prata en stund med numer 22 ?
tilde, nej hon luktar fisk HIHI skämt åsiiiido jo det är väl klart =D
är du god vän med nummer 7 ?
daniela, ah det kan man säga
varför har du nummer 12s nummer ?
frida, därför att... hm.. jag har ingen bra förklaring
vill du slå ner nummer 15 ?
henke,  (min lärare) om han ger mig ig i svenska så jo kanske det kanske HÖHÖ
vill du komma hem till nummer 11?
ellinor, ofcourse
har nummer 19 en blogg ? 
kalle, nej
Har du älskat nummer 1?
fuskbiljett SL, ja älskar honom varje dag eftersom jag kan planka på bussen mihihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0