Jag också förlåt

Förlåt för jag inte bloggat så bra de senaste, inte för jag tror de är någon som OOH NOO dom måste ju blogga. Men iaf har inte direkt något roligt att blogg om.
Allt är bara så förvirrade, allt är bara konstigt. Vet inte vart jag står osv. Jag har träningsvärk i armarna och magen, jag är skadad i knät men det har blivit mycket bättre så förhoppningsvis så försvinner det imorgon för jag har match då. Match mot Boo, och vi ska fanimej vinna. Punkt slut. Idag var jag med Saayeh och Wendela, vi gjorde typ inget direkt speciellt. Jag fick flumma av mig mycket bara. Skolan fixade jag bra, blev klar med engelskan. Nu ska jag nog sova.. är svintrött och imorgon, imorgon vet jag inte vad som händer match på kvällen iaf, tjao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0