Hissa och dissa


1. Tuggumi - måste hissa det, världens bästa. Typ. Efter mig (y)
2. Kramar - menar ingen fjortiskram dåra, utan en riktig BAMSEkram man får av någon man tycker om. Kille som tjej. Dä ä mys :)
3. Min skola - h3h3h HEJ PLUGGIS #1 men nej faktiskt så hissar jag min skola (Kunskapsskolan) för att den är så bra. Om man kan ta eget ansvar och vill ha bra lärare är det fanemej den bästa skolan. Dessutom är det skönt att inte ha någon press på sig och att man kan jobba i sin egen takt.

1. När det är kallt utan snö - höst = kyla, regn och blåst. Det borde inte vara så haha :) Hata det när man måste gå me vinterjacka i SEPTEMBER liksom..
2. Sprutor - eller mjo , sprutor kanske är bra om man ska få medicin och skit. Men det är själva grejen - nålen ni vet -  som får mig att go bananas HAHA
3. Att livet är svårt - life sucks and then you die. Ett ordspråk som passar rätt bra. FAAAST livet kan åandrasidan va rätt bra också, men när det är jobbigt så äre inte lika kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0