5 onödiga saker du bör veta

.. om Wendela

1. Jag börjar må illa när jag tänker på omelett - vet , wierd men jag gillade det förut fast nu vet jag inte vad som har hänt. Vill typ spy bara jag ser en framför mig UÄÄK
2. Jag har sjungit för Benny Andersson (ni vet den skäggiga snubben i ABBA?) - måste erkänna att det är rätt k001t sådära. Faaaaaaaaast jag var två år gammal HAHA
3. Jag har en hund och två undulater - wow
4. Jag är sjukt dålig på matte - går i jävla specialgrupp i skolan. Haha fattar ingenting och ja, jag suger rent ut sagt
5. Jag hatar "kladdiga" deosar - ni vet såna här vanliga som är alldeles blöta och äckliga? Nä dry deo ska det vara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0