Tusen gånger starkare

Tjaaa alla coola och ocoola, dagen började med att halva årskursen drog till tekniska museet. Jadu, det var väl inte så värst kul. Haha det roligste är när man får springa runt själv och tönta sig bland grejerna, så sånt gillar vi starkt!
Efter det gick jag + s, f, c och v runt på stan, käkade lite, kollade lite grejer och sen mötte jag upp Elin L. Hon och jag kollade bio, det blev Tusen gånger starkare som faktiskt var riktigt bra; rolig och allvarlig på samma gång, se den allihopa!
Gaash vad jag har saknat Elin , ville att ni skulle veta det ;(♥
köpte ett par vantar från Gina, 79:-

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh mysiga!

2010-10-16 @ 14:04:27
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0