LIVE LOVE LAUGH

Godmorgon folket, har varit vaken ett litet tag nu. Hade 22 besökare igår även fast uppdateringen inte är den bästa.. haha men det är bra :) Saayeh sov hos mig fredag - lördag, träffade marcus och hans kompisar då också. Igår var jag och kollade på Tobbe Larssons clinic i Täby, riktigt bra var det!! Fick träffa honom efteråt och sådär för min gudfar känner honom så dä ä chill (Y) DESSUTTTOOOOOOM så var ni vet Bobby där, han som är kändisfrisör eller nåt? Cooltcooltcoolt.
Idag ska jag träffa marucs typ vid ett, han skulle på aikmatch sen så hinner nog inte träffas speciellt länge.
MENMEN. Ha det göööttt skriver nog ikväll ♥
nån redigerad bild på min tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0