SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Jag börjar svara, sen kommer Frida lägga till sina svar i det här inlägget hihi :)

Wendela svarar:
1.
Jag har "from the beginning" en bästavän som heter Ellinor, vi har känt varandra läänge. Å när jag började skolan träffade jag även Cornelia och Saayeh som är två av mina närmsta vänner idag, i sexan träffade jag Fanny som är med i vår lilla "grupp" i skolan också hah :) Så det är väl dem.
2.
Det vill du gärna veta vaaa?
3.
Yes
4.
Kan inte komma på nåt speciellt som jag verkligen superduper ångrar.

Frida svarar:
1.
Eh ja jag vet inte riktigt vem min bästavän är längre... allt är bara bä :D
2. SKA DU KÖPA EN TILL MIG? =D
3. Nej.
4. Ehm ja... det finns massor..

Wendela svarar:
1. Eh hej

Frida svarar:
1.
Säkert?


Wendela svarar:
1.
Hahah fan vilken fråga, finns en massa pinsamheter jag gjort... men typ bl.a i somras, när jag väntade på bussen så satt jag på den där bänken ni vet? Och jag väntade och väntade och väntade på bussen men den kom aldrig, så jag ställde mig upp och kollade tabellen igen. Då kom det en kille och skulle också kolla, och när jag sätter mig ner igen kollar jag inte vart bänken är utan sätter mig pladask på marken. Fick värdens blickar och det var verkligen pinsamt för jag skrek till också. Haha :)
HAHAHHA OMG, okej förlåt :) men de här har du aldrig berättat Wendela! HAHAHA

Frida svarar:
Om jag ska vara ärlig så kommer jag inte riktigt på något... när jag var liten så var jag på IKEA. Så sa jag till pappa hela tiden "kan inte du bära mig? kan inte du bära mig?" sen så blunda jag och sa de, så var de en helt annan gubbe....
Sen så när jag träffade Timmy för kanske tredje gången så kom det en tjej, som ja såg lite speciel ut. Jag var så nervös för jag var med Timmy, (vi var på g då) så jag började garva som fan åt den där tjejen, vilket jag verkligen inte ville göra! Och det var både pinsamt för alla som var i tunnelbanan, och att Timmy skulle tro jag var helt dum i huvet haha, ah de är den enda jag kan komma på nu. :(

Wendela svarar:
1.
Jag läser Kenzas, Dessies, Paows och ibland Kissies. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, kul för de som fått stora bloggar men till exempel Kissie.. Hon är ju så grymt provocerande och hänger ut folk hit och dit så henne tycker jag väl minst om. Det finns mindre bloggar som är värda att vara på toppen istället för vissa storbloggar tkr jag.

Frida svarar:
1. Läser nästan aldrig deras bloggar, kollar bara in nångång i månaden eller så. Kenzas kollar jag aldrig.

Wendela svarar:
1.
Ja, varför gjorde vi det? Frida frågade och jag tyckte att visst, det kunde vi göra så det gjorde vi som sagt hihi =D
2. Klarar mig inte utan musik(spotify, mobilen osv) min hund, min mobil, min data typ
3. Gillar Kenzas och Isabelle Strömberg
4. Drömmer om att få åka till New York och typ göra karriär eller vad man säger haha
5. Saknar mina syskon

Frida svarar:
1.
Ja jag frågade Wendela för jag var sugen att börja blogga igen så blev de så :)
2. Klarar mig inte utan, min mobil aldrig. Inte utan musik och busskort höhö
3. Ingen :)
4. Drömmer väl om att få ett bra & lyckligt liv =D att jag lyckas i livet, får jobb ett bra jobb :)
5. Jag saknar massa gamla vänner... och ja min katt Curry.

Tack söta du (: <3

Wendela och Frida svarar:
1. Ojoj, nu kom en svår fråga... Måste vara nåt vi har i blodet, men tack sötARE
2. Frida, haha oj, ja jag har haft hans msn i över ett år, och vi har snackat nångång ibland bara kort. Och så blev vi dumpade ungfär samtidigt. Och började prata mer o mer, sen så ville vi båda träffas någongång. Men de blev aldrig av och så. Sen helt plötsligt fick jag ett sms när jag var med Sofia inne i stan, och de var från Timmy "Vill någon träffas i stan?" typ så. Och jag frågade Sofia, jag var lite sådär nervös o ba "vet inte om jag vågar :$" Men ah de blev så att vi träffades och efter den dagen träffades vi typ VARJE dag i över 2 veckor och gick runt och snackade för att lära känna varandra bättre. Så sen blev det vi =) vilket jag är otroligt glad över!
3. Wendela, Jadu Anna. Det blir väl någon gång i veckan, annars får man ju värsta skogen därbak .. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0