sum 2010

Har du druckit tills du spytt? Hah nä
Sårat någon? Förmodligen
Förlorat en vän? Nej tack o lov
Träffat nya människor? Yes sir :)
Kysst en främling? Nej
Tagit droger? Nejnej
Haft en sommarflört? Njeaaa kan man nog inte säga
Gråtit? Aa
Skrattat tills du kissat pådig? Nej men det har nog varit jävligt nära haha
Tältat? Nej
Varit vaken en hel natt? Faktiskt inte
Solat? Men gud ja !
Badat? Nööö aldrig
Haft ett förhållande? Nej :(

Gjort dig riktigt illa? Don't think so
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nope
Läst en bok? Aa fast kommer inte ihåg vilken
Skickat fel sms med flit? Kanske haha ;p
Suttit vid datan en hel natt? Typ eller halva skulle jag tro
Näckat? JA
Solat naken? Topless på landet tror jag HAHA
Fått utegångsförbud?
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Maybe
Varit i slagsmål? Nej är en snäll flicka (a')
Pussat någon utav samma kön? Ja
Sjungit högt på ett berg? Det har jag säkert
Kysst någon i regnet? Nix
Kysst någon i skogen? No
Kysst någon du inte borde? Nej inga kyssar här inte ;(
Tappat rösten? Hm.. vene
Varit på festival? Haha nej inte ens 08
Gått upp i vikt? Jaa fifan
Gått ner i vikt? Nej
Brännt dig? Ja haha skitfult
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Ah men borta nu ;)
Varit utomlands? Yää

Tagit upp kontakten med en gammal vän? Jao dätror jag
Sovit under bar himmel? Nej

Vad kommer du sakna mest? Att kunna sova hur länge som helst, vara med kompisar all day long, att bada&sola oavbrutet samt att kunna tänka "fan va najs med sommarlov" plus en massa andra saker
Har du svart ärligt på alla frågor? Självklart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0