Somethings missing

Jises, känns verkligen som om jag bloggat mycket idag. Kanske inte har det när jag tänker efter... hm vad kan det vara? 3 inlägg, 4,5? Vet inte riktigt men det spelar ingen roll för här kommer ett till haha.
Iförrgår åkte mamma och jag en snabbis till H&M och kollade runt, fick med mig hårborttagningscreme och Depend Lösnaglar. Det är lösnaglar med fransk manikyr på, kort modell.
Tog cirka tio minuter att limma på dem och det blev riktigt snyggt faktiskt. Men vill ha dem kortare så ska fila lite på dem... Aja, här får ni en bild på resultatet :)

btw statistiken is looking pretty good. MEN FORTSÄTT BESÖKA FFS =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv vem som är vem som bloggar

2010-08-22 @ 14:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0