Ommmgosh

Nyss drog min älskling hem :( buhuhuh
Sitter iaf med faktiskt TVÅ cornysar, tjockis :D och ska snart springa ner och hämta pepsi max. Jag var iaf i skolan idag och fick inte så mycket gjort. Satt bara och vänta på att få sluta så jag äntligen skulle få träffa min Timmy som kom när jag sluta. So cutie. Vi gjorde inget annat än att mysa och så. Jag lagade också pyttipanna för jag inte hade käkat på hela dagen. Jag älskar pyttipanna! Hihi nu ska jag faktiskt plugga lite eftersom jag inte fick typ inget gjort i skolan.
Och måste bara säga, när jag skulle på konsum, kom det en gubbe och höll på att tränga sig för mig, hur fan tänker han?! Sjukt irreterande att han ens försökte...


Gud va glad jag blir! Men det skulle vara roligare om du hade något namn eller så. Blir så gald =) tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0