Kräftor

Ja, jag åkte med min pappa, min bror Axel och hans flickvän Malin till Trångsund. Och vi skulle fiska kräftor. Haha ja vi la i några burar och håvar eller vad de heter? Ah så ingeting hände, vi var där från ca 18.00-23.00. Dom som var 30 meter ifrån oss fick typ 39 st! Hahhaha :( Vi fick iaf, 2 st :) haha. Men vi hade iaf jävligt kul, både jag och Malin höll på att plumsa i vattnet, alla ramlade omkring när de blev så mörkt, och alla jävlades. Aja vafan, vi garvade, och jag garva så mycket att jag höll på att kissa på mig! Har alltid kul med dom där grabbsen =D
Bilder kommer senare.


Kommentarer
Postat av: den bästa wendela

HAHAHHAHAHA fan va grymma

2010-08-26 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0