Hiss/diss

Eftersom jag inte kommer ha något att göra i några timmar ska jag göra... hmm

Fridas hissar & dissar.


1. Min kamra jag fick för ca 2 år sen och man ska ha batteri i den. Efter man satt i nya batterier och man användet den mindre än en minut står det "BYT BATTERI" så stänger den av och håller på så. SKIT DRYYYGT. För den är bra annars för en digitalkamra.

2. Knän, haha. Det är så fult, vet inte men stör mig på knän iaf mina! :$

3. Molning himel! Det är så störande att det är monligt med de regnar inte, bättre att de regnar och inte är bara monligt och kallt...

4. Åttan kommer bli ett helvete.

1. Att vinter är snart här, är det bara jag som tycker det är rätt mysigt?

2. Att ha pokjvän/flickvän. Det är så underbart att ha någon man kan ge kärlek till och få tillbaka! Att man känner sig hel och inte ensam... Och jag har ett plus, för jag har den perfekta, den perfekta för mig.

3. Och det gamla vanliga, hiss till MUSIK. Vad skulle man göra utan musik?!




H3h3 mina hissar & dissar... första gången jag gör de :$

Kommentarer
Postat av: niki

och dina hissar och dissar var superbra ! ;) <3

2010-08-20 @ 17:22:04
URL: http://minvannikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0