Cpri-sonne

Nemmmen tja :D jaa nu sitter jag hemma, drar typ alltid hem på lunchen och så. Nice som fan att bo nära skolan. Kommer nog stanna här hela rasten också så får vi se när jag vandrar vidare tillbaka till skolan. Jag har pluggat på skit bra idag faktiskt. Slutar 3 idag :( sen så kommer pappa och hämtar mig för vi ska fiska kräftor. Inte så kul i det här vädret faktiskt. Kommer bli en isglass. Så jag kommer komma hem vid 24 tiden. Och vädret dåra?  Fyfan vill inte ens tänka på att hösten är påväg, den är så trist, grå, kall och JA bara helt onödig. Men nu snart börjar ju alla bra tvpogram på tven :)
Jag har inte så mycket mer att säga somsagt, men ah jag fryser, speciellt om fötterna :(


Kommentarer
Postat av: Lina

sååå fiiiin :D

2010-08-25 @ 16:40:08
URL: http://linadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0