2 cool 4 school

Chachaaa bloggen..! Eller godmorgon kanske man ska säga. Fast det har fan inte varit en god morgon. Asså verkligen inte. Vaknade vid halv sex av att jag hade världens mardröm. Tror jag drömde om att jag stod instängd omringad av galler och så skulle jag (typ utklädd till Kissie?) döda massa monster som hade massa wierda superkrafter och jag var helt normal. Kunde kanske kasta het sillikon på de andra så de typ smälte..? HAHA skämt åsido asså med tanke på att jag var Kissie.
ROLIGT VÄRRE VAAA. Det låter inte läskigt men fyfan, det var det. Hade hjärtklappning när jag vaknade med ett ryck.. haha.
Idag börjar skolan 10, fett med näääjs :D Tycker skolan kan börja sent varje dag höhö. Årskursen ska in till stan och jag vetefan vad vi ska göra, men det har med EU att göra (?)
Tar bussen vid halv/tjugo i , puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0