10 saker jag stör mig på

1. Att jag har fjorton myggbett på fötterna (måste ha ful äcklig kylbalsam som är helt rosa -.-), varav tre har jag kliat sönder så de börjat blöda
2. Att det är dåligt väder ute
3. Småbarn som tror att de är väääärsta c00la bara för att de gör massa saker
4. Att min mamma har ett alarm på sin mobil där jag sjunger en jävla låt när jag är typ tio :( och dessutom har den på när vi har folk här, visar upp den och ba absiuflöfpdfdfnkldöäg
5. Att jag inte fått mitt barnbidrag än
6. Att jag inte vet vad jag ska göra med mitt barnbidrag haha
7. Att dörren är öppen och jag fryser som en isbit
8. Att folk är så jävla dumma att de misshandlar stackars djur, små som stora, tycker det är mycket hemskare än när människor blir misshandlade
9. Att jag har ont i nacken
10. Att jag inte kommer på nåt att störa mig på som nummer tio... hahaha :)

Både Fanny och Frida kommer döda mig... men HAHAHA det var det värt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0