Klippt håret

Nu har jag kommit hem med ett legitimation, en ny mobil & nyklippt hår. Ja, somsagt så skulle jag hämta ut min mobil som var på lagning, andra gången jag får en ny mobil nu sen sommarn börja. Gal1, sen var jag och hämtade ut legitimation så jag kan handla med kort. (Vissa butiker vill att man ska visa leg också) Och sen så klippte jag också håret, så körde på kort snelugg! Elller ja, jag vet inte vad jag tycker heller! Frisörer förstår ALDRIG vad jag vill höhö. Så mamma fick rätta till de lite när vi kom hem 


Fick inte till någon bra bild, menmen. Hahahha åh va fula dom blev, men orkar inte bry mig hahah

Och så pluggade jag medans jag väntade på att mamma skulle jobba klart, så himla duktig :)


Kommentarer
Postat av: niki

gud vad fiiint :D kommer ihåg när du klippte din lugg hos din pappa, hehe :)

2010-08-24 @ 19:51:42
URL: http://minvannikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0