Fuck you

H E J, den här dagen var alltså första på terminen i skolan. Jag trodde faktiskt att det skulle bli kul, och visst det var det - att träffa alla och så. Men nä fyfan jag vill redan ha ledigt igen, gud kommer inte palla med skolan. Hela dagen har bara varit bajs. Kind of.
MEN dagen räddades när jag drog med Ellinor till stan, hon skulle klippa sig och tona håret tror jag det va. Jättefint blev det iaf :) Sen käkade vi Vapiano och fyfasiken vad gott det var haha. Till sist satte vi oss vid vattnet vid Gamla Stan och bara snackade, åt B&J's och tog det chill.
Alldels nyss kom jag hem från en promenad med Misa, tog en runda med henne och Anna. Älskar våra promenader, man kan liksom prata om allt då...

DAGENS ROLIGASTE
Det var en gång en fängelsevakt som stod och vaktade en fånge. Efter ett tag tänkte vakten att han skulle driva lite med fången. Han sa:
- Du, ska vi köra en lek? Om du svarar rätt så släpper jag ut dig.
- Visst, sa fången.
- Okej, vad är det som har fyra hjul och rullar på vägen?
Fången skrattade lite och sa:
- Det var ju lätt! En bil såklart.
- Ja, men du sa inte om det var en Volvo eller en Saab. Men jag ger dig en chans till.
- Okej.
- Vad är det som har två hjul och rullar på vägen?
- Det var ju ännu lättare! En motorcykel.
- Ja, men du sa inte om det var en Harley-Davidson eller en Kawasaki. Du förlorade.
Fången blev tyst ett tag, sedan sa han:
- Okej, nu är det min tur! Vad är det som går på gatan och säljer sig?
- En hora såklart!
- Ja, men du sa inte om det var din morsa eller din syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0