Friiiidos

Tjaaa, bloggen! Alltså nu var det faktiskt snart ett år sen jag & Wendela bloggade här och jag fick värsta rycket att skriva ett inlägg, för det är ju jätte många som komenterat. Vissa faktiskt för inte så himla längesen.
I alla fall tror jag inte att jag kommer börja blogga igen, kolla här liksom den texten jag skrev nu. Vem fan bryr sig, jag skulle vilja ha någon rolig blogg, men om vad..
Jag & Wendela är fortfarande lika crazzzy som vanligt och vi här ändå förändrats mycket (i alla fall jag) och så sjukt mycket har hänt under den här tiden att jag inte vet vart jag ska börja.
Yeees här har vi mig 2011 liksom, vi ses eller inte!
Fan vad töntigt det här är men jaaa, jag var tvungen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0