Gosh

Kvällen har varit nice =D började med att jag och Kevin blev ensamna hemma och lalallalala, så kom han på att vi skulle baka, jag ba naae vene. Men de sluta med att vi gjorde chokladbollar. Och eftersom jag sovit så dåligt inatt, hade jag typ natthumor. Omg, skrattat så jävla mycket! Längesen! Nu har jag ätit massa chokladbollar och druckit massa kaffe. ÅÅÅÅH haha man får lite små ånget. Så de blir nog hårdträning imorgon! ;)
Men nu ska jag dricka mitt sista kaffe och försöka sova HAHA. Men är iaf ledig imorgon. Så ska sova ut!!! Oj nu blev de här väldigt långt, sorry! ;*

Slänger in en bild på mig och Kevin! Har inga bilder på datan från idag tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0