Get to know moi

Hittade den här listan på en random blogg, har ändå så jäffla tråkigt så vi kör den :)

Berätta fyra saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
1. Om jag sitter på exempelvis tunnelbanan och så sitter det några framför mig och pratar och någon berättar en rolig historia eller ett minne börjar jag alltid le för mig själv. Ibland kan jag börja garva till och med.
2. Jag går alltid runt och sjunger hemma (förvånad , någon?)
3. Jag har inte en enda piercing, inte ens öronen
4. Jag tycker det värsta som finns är när djur blir misshandlade, värre än när människor blir det. Typ.

Hur vill du helst att andra ska vara?
Alla får väl vara som de vill.. eller ja, det skadar ju inte om alla skulle vara snälla istället för att vara totalt pantade puckon ;)

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Går fortfarande i skolan och ja, typ Wella haha. Very ugly.

Beskriv dig själv med 5 ord?
Konstig humor och världens bästa

Trivs du där du bor?
Jadå

Tycker du om någon just nu?
-

Har du många framtidsplaner?
Alla har väl drömmar right?

Beskriv hur ditt drömliv ser ut?
Lycklig med äkta vänner, har universums bästaste pojkvän, bor i lyxvilla, aldrig slut på pengar... Ytligt eller hur?

Har du ett bra självförtroende?
Asså vet inte egentligen. Jag har lätt att ta kontakt med andra och skäms inte över mig själv, men jag jämför mig med andra hela tiden och ja kommer nästan alltid på att jag är sämre än andra.

Vad har du för intressen?
Skolan, sopsortera, äta bajs och typ läsa Mangaböcker... NAT.

Vilken är din favoritmat?
Gillar dä määästa ;D

Vad har du för motto?
Var dig själv, alla andra är upptagna
&
efter regn kommer solsken

Hur var du som barn?
Är fortfarande barn men som LITEN var jag väl typ, pratglad och ja.. nåt. Haha fan vet jag.

Vad tycker du om fildelning?
Ladda ner filmer, musik å sånt borde vara LAGLIGT

Varför bloggar du?
För att jag vill

Vad kan man leva utan?
Falskhet, sveriges äckliga höstväder, gröna vintrar, regn, finnar, magont, kaviar HAHAHA

Vilket är viktigast hos din partner?
Beauty inside and out.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Aldrig. kan för faaasen inte ens koka nudlar o.O

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
THAIMAAAAT


Människa som gör dig enbart ledsen?
No idea

Människa som gör dig enbart glad?
Finns ingen egentligen. Alla sårar en ibland, stort eller litet. MEN mina fina vänner måste räknas in här :')

Värsta känslan?
När man vet att man gjort något dumt som man verkligen ångrar och får fetaste skuldkänslorna.

Favorit tv-program?
topmodel, the hills & the city

När grät du senast?
kan inte komma på senaste gången

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
pengar och smarthet i matte

När blir man gammal?
öh

Vill du säga förlåt till någon?
Har sagt förlåt till dom personer jag vill säga förlåt till, finns ingen just nu. eller jo, kanske en.

Vem är din hjälte?
Min mamma eller min mormor (a)

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
BÅDE OCH FFS

Vilka personer beundrar du?
Såna som står upp för sig själva, vågar vara sig själva.

Vem har makten i ditt liv?
The one and only Wendela

Har du någon dold talang?
Jag kan sjunga men den är inte dold direkt

Har du någon fobi?
Sprutor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0