Gästblogg

Tja allihopa!
Nu är kategorin gästblogg uppe och den har jag skapat efter ha frågat Frida om hon tyckte det var okej. Så nu hoppas jag att Wendela tycker detsamma.

Nu kanske ni sitter där hemma och undrar vem det här kan vara och det ska jag berätta. Jag är kanske allra mest känd som Fridas pojkvän i era ögon och om ni har hängt med i Frida och Wendelas blogg så vet ni nog att jag heter Timmy, Timmy Säberg för att vara exakt. Några av er kanske känner igen mig från bloggen "timmysaberg.blogg.se" medans andra kanske inte gör det, så bloggandet för mig är inget nytt utan det har jag gjort till och från i flera år. Jag ska inte babbla på allt för mycket om mig själv, utan om ni undrar mer om mig är det bara att fråga så får vi se om jag svarar.

Att jag gästbloggar här är dels för att jag ibland kan känna ett riktigt sug att skriva något som kan påverka folk. Den andra delen är väl helt enkelt för att jag inte orkar göra en egen blogg igen då jag tycker det räcker med något inlägg då och då.

Jag kommer att skriva om alla möjliga saker som kan påverka, insperera eller helt enkelt kan få folk att tänka till. Med det hoppas jag att ni följer det jag skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0